دختر بچه ۱۰ ساله مشهدی در استخر آب غرق شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری مرد مامورنما در شهرک شهید رجایی مشهد واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند
سرخط خبرها

فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص

  • کد خبر: ۲۲۷۷۸۳
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی محمدی درباره آن‌دسته از پلاک‌هایی که دارای تیرگی شده و اصطلاحا سوخته‌اند، گفت: در سال ۱۳۹۳ تعدادی پلاک صادر شد که بخشی از آنها دارای مشکلاتی در جنس بودند که این پلاک‌ها به مرور دچار سوختگی شدند. ما همان زمان فراخوانی زده و این پلاک‌ها را به شکل رایگان عوض کردیم. همچنین جنس این پلاک‌ها نیز عوض شد.

وی درباره خودرو‌هایی که همچنان دارای چنین پلاک‌هایی بوده و نسبت به تعویض آن اقدام نکرده‌اند، نیز گفت: آن دسته از خودرو‌هایی که سال ۹۳ پلاک بر رویشان نصب شده و دارای این مشکل هستند، باز هم می‌توانند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و نسبت به تعویض رایگان پلاک خود اقدام کنند. همچنین اگر در مواردی در سال‌های دیگر نیز پلاک چنین مشکلی داشته امکان تعویض رایگان آن وجود دارد.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا درباره آن‌دسته از پلاک‌هایی که عمدا از سوی مالک دچار سوختگی یا ناخوانایی شده‌اند، نیز گفت: اگر پلاکی هم بعد از سال ۹۳ نصب شده و افراد عمدا کاری کرده‌اند، امکان تعویض آن وجود دارد، اما دیگر این تعویض رایگان نخواهد بود. 

محمدی تاکید کرد که تاپایان همین ماه فرصت برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک و تعویض پلاک‌های سوخته وجود دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->